2015. szeptember 14., hétfő

A varázsló unokaöccse

Már épp ideje volt annak, hogy elolvassam ezt a könyvet, mivel a Narnia volt az első film, amit moziban láttam. Nagyon tetszik, hogy képekkel egészítették ki a történetet, ráadásul csodálatos képekkel!

Tudni szeretnél valamit Narniáról? Ez az a birodalom, ahol megszólalnak az állatok, ahol a legváratlanabb pillanatban egy boszorkány karmai közé kerülsz, ahol a Jó akaratából új világ születik. Ahová véletlenül keveredik a két barát: Digory és Polly. Ha kinyitod a könyvet, őket kísérheted el e titokzatos világba. Abba a világba, ahol semmi sem lehetetlen.

A történet maga megmosolyogtató és igazán könnyű olvasmány, pár óra alatt elolvasható, olvastatja magát. Nagyon érdekes volt megtudni, hogy keletkezett Narnia, és miként jutunk el a későbbi, a filmekből is ismert formájához. Digoryt és Pollyt is megkedveltem, olvastam volna tovább a történetüket, Aslant mindig imádtam, ez a könyv csak hozzá tett ehhez. Jadis igazán gonosz és már értem, hogy kerül Narniába és nagyon jó volt megtudni a múltja egy darabját.

Összességében úgy gondolom, hogy ez a könyv önmagában is megállja a helyét, de miután elolvasod, úgysem bírod majd és folytatnod kell ezt a nagyszerű sorozatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése