2015. szeptember 27., vasárnap

TV Series Tag

Íme egy újabb tag, (amit itt találtam) mostanában nagyon rákaptam :D
1. What’s your favorite TV show? | Mi a kedvenc tv sorozatod?
Odaát! Mi más?
2. From 1-10, how obsessed are you? | 1-10-ig mennyire vagy függő?
100, ha rákapok egy sorozatra nagyon könnyen elszalad velem a ló és észre sem veszem, hogy mennyire függő lettem :D
3. Do any of your friends watch the show? Are they as obsessed as you? | A barátaid is nézik a sorozatot? Ők is annyira függők, mint te?
Az egyik legjobb barátnőm miatt kezdtem el nézni és azóta sok barátot szereztem a sorozat miatt. Azt hiszem én vagyok a legdurvább eset, de azért őket sem kell félteni :D
4. How did you discover the show? | Hogy találtad meg a sorozatot?
Mint feljebb is írtam az egyik barátnőm nézte a sorozatot és ő ajánlotta, amiért haragszom rá, mert most igazi függő lettem :D
5. What was your first initial thought of the show and did it change after watching it? | Mi volt az első benyomásod a sorozatról, és mennyire változott meg ez mialatt nézted?
Azt hittem, hogy nagyon ijesztő lesz, még én úgysem szeretem az ilyen szellemes, szörnyes dolgokat,  biztos nem fog tetszeni. Hát hatalmasat tévedtem! Nagyon izgalmas és meglepő módon nagyon vicces is!
6. Why do you like the show? | Miért szereted a sorozatot?
Izgalmas és vicces! Imádom a karaktereket. Nagyon változatos részeket tudnak kitalálni, egyszerűen nem tudom megunni :D
7. Who’s your favorite character in the show? | Ki a kedvenc karaktered a sorozatban?
Nem tudok csak egyet mondani, ezért inkább felsorolom a legnagyobb kedvenceket: Dean, Castiel, Crowley, Balthazar és Bobby
8. Who’s your least favorite character? | Melyik karaktert kedveled legkevésbé?
Sam mindig felhúz valamivel. Ruby és Meg idegesített még nagyon.
9. How would you kill off your favorite character? | Hogyan ölnéd meg a kedvenc szereplődet?
Már annyira sok és különböző módon ölték meg az összes szereplőt, hoy én nem tudok újat kitalálni :P
10. Who’s your crush on the show? | Kibe vagy belezúgva a sorozatból?
Dean és Castiel  :D
Ez nem túl meglepő, igazam van? :D
11. If you were to be a character, who would you choose? | Ha belebújhatnál az egyik karakter bőrébe, ki lenne az?
Hmm...nem is tudom, elég veszélyes ez a sorozat a karakterek szempontjából
12. What’s your favorite episode? | Melyik a kedvenc részed?
Nem tudok kiválasztani egyet, azok tetszenek a legjobban, amik különösen viccesek, például a nyúllábas, amikor mindennap kedd van, a tv műsoros, amikor átkerülnek a valóságba, stb....
13. What’s your favorite season? | Melyik a kedvenc évadod?

Egy újabb nehéz kérdés, talán az 5. évadot mondanám vagy a 4.-et :D
14. Do you watch it when it airs or do you DVR/TiVo it? | Akkor nézd amikor adják a tv-ben vagy felveszed?
Már nem adják a tv-ben, szóval kénytelen vagyok online nézni :)
15. Who do you ship? | Kiknek kellen összejönniük?
Destiel!!! :D
16. Do you follow the cast on Twitter? | Követed a stábot Twitteren?
Nincs Twitterem, szóval nem.
17. What’s something that reminds you of the show? | Mi az ami a sorozatra emlékeztet?
Carry on my wayward son! Gyakorlatilag minden nap történik valami, ami eszembe juttatja a sorozatot, a leghétköznapibb dolgok is, mint például: pudding, méhecske, só, stb...
18. Which one of the characters would you like to meet? | Melyik karakterrel szeretnél találkozni?
Mindegyikkel, annyi mindent megtudhatnék tőlük :)
19. If you could meet any one of the actors, who would you like to meet? | Ha talákozhatnál valamelyik színésszel, ki lenne az?
Az egész stábbal szívesen találkoznék! Ha csak egyet lehet választani, akkor Misha Collins :D
20. Which actor is similar to their character? | Melyik színész hasonlít a karakterére?
Szerintem mindannyian nagyon hasonlítanak a karakterükre és éppen ezért olyan jó ez a sorozat! :D
21. What other shows would you recommend? | Melyik további sorozatokat ajánlanád?
Teen Wolf, Ki vagy doki?, Szökés, Mr. Robot, The Almighty Jonhsons, ezek a kedvenc sorozataim :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése