2015. szeptember 20., vasárnap

Hét főbűn book tag

Ezt a különleges tag-et itt találtam.
J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk Ura
 1. kapzsiság
Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
A legolcsóbb Kovács András Péter: Multigáz című könyve, amit 300ft-ért vettem, a legdrágább a Gyűrűk Ura trilógia volt 6000ft-ért.
George R. R. Martin: Trónok harca
2. harag

Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?
George R. R. Martin, imádom a könyveit és fantasztikusnak tartom a világot, amit kitalált, de utálom azért, hogy nagyon, de nagyon lassan ír...

3. falánkság


Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?
Jonas Jonasson: A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűntItt három könyvet emelnék ki, amiket már számtalanszor elolvastam és még mindig nem unom őket. :)
Jonas Jonasson: A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt, imádom ezt a könyvet, miután először befejeztem rögtön újra kezdtem :)
J. R. R. Tolkien: A hobbit, ez az a könyv, amit minden évben legalább kétszer elolvasok :)
Kovács András Péter: Multigáz, egyszer kölcsön adtam valakinek és amíg arra vártam, hogy találkozzunk elkezdtem olvasni (nagyjából 100x) és komolyan elgondolkoztam azon, hogy inkább nem adom kölcsön, hanem gyorsan elolvasom megint :)

Dave Heyhoe: It's All About Treo4. lustaság


Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?
Dave Heyhoe: It's all about Treo, lustaságból nagyjából fél éve félbe hagytam,de egy nagyon érdekes könyv, szóval még rá fogom venni magam egyszer, hogy befejezzem :)
Alexandre Dumas: A három testőr 
5. büszkeség


Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
Irodalom tanáromnak szoktam dicsekedni a Dumas könyvekkel, amiket olvastam :P

6. bujaság


Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?
Keith R. A. DeCandido: Supernatural – NevermoreSzeretem, ha egy karakter vicces, hűséges és őszinte.
Steven Gould: Jumper 
7. irigység
Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?
A Supernatural sorozat és a kiegészítő könyvei, a Jumper sorozat és Alexandre Dumas összes könyve, ami megjelent a Európa kiadónál :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése