2015. szeptember 17., csütörtök

Movie Tag

Igazi film mániás vagyok, ráadásul mozi imádó is, szóval a filmek minden nap részesei az életemnek :)
Épp ezért most egy Movie Tag-ot hoztam nektek, amit Itt találtam.

1. Kedvenc filmed?
Mission Impossible - Fantom Protokoll, hát igen itt szoktak jönni a kérdések, hogy miért pont ez, nem ezt szokták mondani a kedvenc film kategóriában. De nekem mégis is az legeslegkedvencebb filmem már 4 éve, mióta először láttam moziban, azért mert ez indította el benne azt a folyamatot, ami után igazi mániákus fanatikus filmes lettem :D
És nem mellesleg igy izgalmas, vicces kémes akciófilm :D

2. Kedvenc jeleneted ebből?
Az összes jelenet, ami Dubai-ban játszódik :D

3. Kedvenc thriller?
Az azonosság

4. Kedvenc vígjáték?
3 idiots, ez egy olyan film, amit egyszer mindenkinek látnia kellene :D

5. Kedvenc animációs film?
51-es bolygó

6. Kedvenc romantikus film?
Napos oldal

7. Kedvenc dráma?
A lehetetlen

8. Kedvenc sci-fi?
Csillagok között

9. Kedvenc könyv adaptáció?
Az útvesztó, szerintem elég jól átadta a könyv hangulatát :)

10. Legrosszabb könyv adaptáció?
Hát elég sok ilyen van, de akkor legyen az, amit utoljára láttam: A 44. gyermek
Nagyon vártam ezt a filmet, de hatalmas csalódást okozott :(

11. Kedvenc régi film?
Ebből is sok van, itt nem tudok választani
Ének az esőben és Van, aki forrón szereti, mindkét film hatalmas kedvenc :D

12. Top 5 színész
Jeremy Renner, Tom Hardy, Hayden Christensen, Misha Collins, Joel Kinnaman

13. Top 5 színésznő
Jennifer Lawrence, Gal Gadot, Cate Blanchett, Maggie Smith, Taraji P. Henson

14. Film, amit te szeretsz, de mindenki utálja?
Csak egyet lehet mondani? Sok ilyen filmet szeretek :)
Na jó legyen a Need for Speed, nagyon sokan utálják, de én mégis imádom, de nem tudom miért :D

15. Film, amit te utálsz, de mindenki imádja?
Brian élete és ehhez hozzátartozik a Gyaloggalopp is, egyszerűen ki nem állhatom ezt a két filmet, hiába próbálták már megszerettetni velem.

16. Legjobb film, amit 3D-ben láttál?
Gravitáció!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése